.png)
управління клієнтським досвідом

Міжнародна ІТ компанія, b2b
Постачальник ІТ системи, який охоплює 80% ринку
Проєкт: Дослідження клієнтів для визначення стратегії.
Передумови проєкту:
-
Криза ринку, що спричиняє удорожчання валюти, що в свою чергу може зменшити кількість операцій на ринку
-
Вихід на ринок нового гравця з високим потенціалом, який може забрати суттєву частку ринку
Бізнес-завдання:
-
Обрати стратегію поведінки в мінливих умовах ринку та агресивної стратегії молодого конкурента для утримання лідерських позицій на ринку.
Визначення методології дослідження: Компанія-замовник звернулась із завданням проведення телефонного опитування клієнтів за анкетою та критеріями, які команда замовника визначила, спираючись на власний досвід взаємодії з клієнтами. Ми вивчили представлений інструментарій та переконали замовника почати з проведення глибинних інтерв’ю, щоб спочатку почути клієнтів, глибинно вивчити їх контекст, зібрати всі гіпотези і після цього складати анкету опитування.
Були проведені першим етапом глибинні інтерв’ю, на яких збирались всі можливі гіпотези по визначеним питанням; та другим етапом – телефонні інтерв’ю для отримання статистичної інформації по зібраним гіпотезам.
Висновок аналізу різниці критеріїв блоку оцінки гравців ринку, які визначав Замовник та які визначили ми після глибинних інтерв’ю з Клієнтами Замовника:
1) Клієнти оцінюють гравців вдвічі більшим спектром критеріїв, ніж це бачить Замовник.
2) Наповнення критеріїв суттєво відрізняється.
Те, що клієнти та компанії по-різному дивляться на продукт та процеси – це нормально і досить розповсюджено як в Україні, так і в Європі. Саме тому необхідно час від часу залучати зовнішніх аудиторів для аналізу клієнтського досвіду.
Результати проєкту:
-
Замовник отримав чимало інсайтів під час вивчення результатів дослідження. Ми провели кілька презентацій, щоб відповісти на всі питання команди та розповісти про найбільш важливі кейси.
-
Дослідження показало, що не дивлячись на тісну співпрацю компанії з клієнтами, можливості ІТ аналізу, компанія не бачила більшу частину клієнтського досвіду та потреб клієнтів. Це впливало на те, які послуги пропонувались, які продукти формувались та як будувалась комунікація.
-
Використовуючи інформацію дослідження, компанія розробила стратегію, яка дозволила:
-
Не тільки втримати лідерські позиції, а й збільшити обсяг транзакцій та продажів на ХХ% в умовах кризи.
-
Не дати можливості новому гравцю зайняти серйозну позицію на ринку.
-
Зменшити витрати на рекламну комунікацію за рахунок ціннісних пропозицій клієнтам.
-
-
Компанія використовувала інформацію дослідження кілька років для побудови стратегії розвитку бізнесу.