.png)
управління клієнтським досвідом
Проведення сервісного аудиту
Можна скопіювати продукт чи бізнес-модель. Неможливо скопіювати сервіс – він завжди унікальний.

74% клієнтів витрачають більше через відмінний сервіс American Express Survey
Мета сервісного аудиту – пошук зон росту ефективності бізнесу. Це відправний пункт на шляху створення досконалості в роботі з клієнтами.
Як діяти, щоб клієнти звертались саме в вашу компанію, не написано в жодній книжці. Але написано в міжнародному стандарті управління якістю.


Міжнародний стандарт 9001:2015 описує підхід до побудови системи управління якістю, оскільки це допомагає поліпшити загальну дієвість та забезпечити міцну основу сталого розвитку компанії.
Для цього необхідно:
-
вивчати потреби клієнтів
-
оцінювати, наскільки компанія їх задовольняє
-
визначати слабкі зони
-
працювати над покращенням
-
контролювати рівень задоволеності клієнтів.

Аудит сервісу дозволяє визначити, що саме є причиною низької задоволеності клієнтів, що в свою чергу стає потенціалом розвитку: продукт, процеси, персонал, політики або проактивність.
Такий підхід економить багато ресурсів та зусиль компанії, оскільки:
-
визначає чіткий напрямок дій
-
зменшує витрати на рекламу та інші маркетингові активності
-
залучає команду
-
сконцентровані дії дають досить швидкий результат – протягом 3-6 місяців.


За результатами сервісного аудиту разом із командою замовника ми допомагаємо розробити сервісну стратегію, щоб визначити мету, KPI та розробити покроковий план дій.
Що в подальшому вплине як на збільшення задоволеності клієнтів, так і на збільшення прибутку бізнесу
(за посиланням читайте статтю, як порахувати інвестиції в сервіс).
Лишились питання?
Будь ласка, заповніть форму, і ми з Вами зв'яжемось найближчим часом.