.png)
управління клієнтським досвідом
Інструмент управління залученістю команди
Тільки задоволені співробітники можуть бути лояльними, і тільки лояльні співробітники можуть стати залученими.

Дослідження задоволеності команди - інструмент, який дозволяє керувати:
-
Мотивацією
-
Залученістю
-
Продуктивністю
-
Відповідальністю
-
Клієнтоорієнтованістю
-
Лояльністю до компанії та керівництва
-
Корпоративною культурою


Можливості дослідження - дізнатись рівень задоволеності:
-
Умовами праці
-
Системой мотивації
-
Можливостями розвитку
-
Процесами
-
Корпоративними комунікаціями
-
Відношеннями в колективі
-
Відношеннями з керівником
-
Орг структурою та іншими важливими аспектами

Результат дослідження - аналітичний звіт:
-
Глибинний аналіз результатів, які описують ситуацію в вашій компанії
-
В цілому по компанії та в розрізі кожного підрозділу по всім показникам
-
"Дзеркальний" аналіз задоволеності очима керівництва
-
Дає можливість проаналізувати роботу керівників (за посиланням стаття про аналіз роботи керівників)
-
Детальний аналіз зон низької залученості
-
Рекомендації плану заходів для підвищення залученості команди (за посиланням стаття про еволюцію залученості співробітників)


Методика
-
Етап 1: Глибинні інтерв'ю для визначення критеріїв оцінки задоволеності
-
Етап 2: Онлайн опитування співробітників. Компактний опитувальник, що забезпечує об'єктивність інформації
-
"Дзеркальне" опитування керівництва
-
Скорочена версія - без етапу 1.
-
Для участі в дослідженні запрошуються всі співробітники. Мінімальна вибірка - 80% команди.
Потрібна презентація інструменту?
Готові обговорити ваше завдання?
Будь ласка, заповніть форму, і ми з Вами зв'яжемось найближчим часом.