.png)
управління клієнтським досвідом

Приклади реалізованих проєктів

Українська виробнича компанія
Проєкти:
1. Дослідження задоволеності команди
2.Створення стратегії покращення залученості команди
Мабуть нема такої компанії, в який все було б добре. Завжди є щось, що заважає працювати більш ефективно. І наче керівники бачать ці проблеми, і наче про них говорять, але запровадити зміни не виходить. Чому це відбувається – наслідок корпоративної культури, яка склалась. Тому важливо мати інструменти, які б допомагали компанії ефективно розвиватись та змінювати корпоративну культуру, яка б підтримувала стратегію розвитку.
Міжнародна компанія
Виробництво та продаж спеціалізованих товарів для виробничого сегменту
Проєкт: оцінка рівня задоволеності дистриб'юторів
Завдання - провести телефонне опитування серед дистриб'юторів; оцінити рівень задоволеності співпрацею з компанією-замовником та конкурентами на ринку; порівняти результати з попереднім виміром. Опитування за анкетою попереднього дослідження.
Формально завдання нескладне, з яким ми впоралися в узгоджені терміни. Але був ряд методологічних моментів, які вплинули на перебіг проєкту та вчасне коригування забезпечило якісний збір даних.


Міжнародна ІТ компанія, b2b
Постачальник ІТ системи, який охоплює 80% ринку
Проєкт: Дослідження клієнтів для визначення стратегії
Передумови проєкту:
-
Криза ринку, що спричиняє удорожчання валюти, що в свою чергу може зменшити кількість операцій на ринку
-
Вихід на ринок нового гравця з високим потенціалом, який може забрати суттєву частку ринку
Бізнес-завдання:
-
Обрати стратегію поведінки в мінливих умовах ринку та агресивної стратегії молодого конкурента для утримання лідерських позицій на ринку.