.png)
управління клієнтським досвідом
Сервісна стратегія
Допомагаємо трансформувати результати сервісної стратегії в конкретний план дій

Сервісний аудит дає розуміння, що важливо для клієнтів компанії, які їх очікування, чим вони не дуже задоволені та які цьому причини.
В результаті сервісного аудиту отримуємо інформацію про структуру клієнтського досвіду:
-
якими конкретними критеріями описується все, що важливо для клієнтів при взаємодії з компанією;
-
який рівень задоволеності кожним з критеріїв.



На якість клієнтського досвіду впливають характеристики:
-
продукту
-
процесів
-
персоналу
-
політик та
-
проактивності
Це основні 5 зон, які входять в структуру клієнтського досвіду. Таким чином робота керівників всіх напрямків компанії впливає на якість клієнтського досвіду.

Щоб об’єднати керівників навколо спільної мети, залучити їх в роботу над якісним сервісом, ми проводимо сесію, яка присвячена розробці сервісної стратегії.
В результаті цієї роботи ми допомагаємо керівникам створити календарний план дій, сформувати проєкти, відповідальних та синхронізувати роботу на найближчі місяці для досягнення зазначених цілей.

Залишились питання?
Будь ласка, заповніть форму, і ми з Вами зв'яжемось найближчим часом.