top of page
Офісне натхнення

Приклади реалізованих проєктів

Українська виробнича компанія

Проєкти:

1. Дослідження задоволеності команди

2.Створення стратегії покращення залученості команди

Мабуть нема такої компанії, в який все було б добре. Завжди є щось, що заважає працювати більш ефективно. І наче керівники бачать ці проблеми, і наче про них говорять, але запровадити зміни не виходить. Чому це відбувається – наслідок корпоративної культури, яка склалась. Тому важливо мати інструменти, які б допомагали компанії ефективно розвиватись та змінювати корпоративну культуру, яка б підтримувала стратегію розвитку.

Розповімо про проєкт для нашого клієнта, який сумарно тривав кілька місяців. Цей проєкт добре ілюструє: якщо визначити проблеми, залучити команду до вирішення, то є шанс суттєво змінити ситуацію. Мета проєкту з боку клієнта визначалась як дослідження рівня задоволеності команди для визначення зон розвитку. Клієнт – українська виробнича компанія, штат приблизно 150 людей.

Ми провели комплексне дослідження, яке включало глибинні інтерв’ю з командою (всі керівники та представники всіх посад), на яких визначили структуру employee experience. Другим етапом було онлайн опитування, в яке долучилось більше 85% співробітників. Етап збору інформації пройшов дуже конструктивно: не було жодного запізнення учасників дослідження на інтерв’ю, онлайн опитування відбулось в рекордно короткі терміни – протягом кількох днів, команда продемонструвала високу залученість та готовність співпрацювати.

Перелік питань, які були визначені в результаті аналізу, включав такі напрямки: бізнес-процеси, ефективність керівників, навчання та розвиток, мотивація та інші.

Відгук генерального директора на презентації результатів дослідження містив в собі і враження від об’єму нагальних питань, і розуміння цих проблем: «ми давно з цим живемо», і користь в чіткій структурі визначених напрямків. Разом з цим відчувалась розгубленість: як зі всім цим впоратись та вирішити всі питання. Ризик від не вирішення міг стати надто болючим для компанії.

Після презентації результатів дослідження ми узгодили проведення стратегічної сесії, на яку будуть залучені ключові співробітники компанії, щоб разом подумати над рішеннями.

День сумісної роботи в офлайні, і команда визначила 4 ключових напрямки, результати роботи цих напрямків, що включали кількісні показники, прописала верхньорівневий план робіт, сформувала робочі групи. Генеральний, топ та мідл менеджмент дискутували, сперечались та в результаті знаходили рішення, які влаштовували всіх. Команда працювала конструктивно та пристрастно.

Завершували ми роботу з готовністю до змін, розумінням дій та мотивованим настроєм. Варто зауважити готовність генерального директора підтримувати команду та підсилювати мотивацію різними інструментами заохочення.

Так ми пройшли шлях від аналізу задоволеності команди, відчуття розгубленості одного керівника до плану дій, розробленого командою керівників.

bottom of page